gtk+2-2.4 na head

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Sob, 20 Mar 2004, 16:10:40 CET

W liście z sob, 20-03-2004, godz. 16:02, Fryderyk Dziarmagowski pisze:
> On Sat, 20 Mar 2004 16:03:01 +0100
> Marcin Krzyzanowski <krzak w linux.net.pl> wrote:
>
> [...]
>
> themes przebudowane?

oczywiscie nie, chodzi o engines, poniewaz tak naprawde wystarczy je
przeniesc z katalogu /usr/lib/gtk-2.0/2.2.0/engines do
/usr/lib/gtk-2.0/2.4.0/engines, bez potrzeby rekompilacji, wiec moze
dobrze byloby zeby albo gtk sprawdzalo w obu, albo jedno było linkiem do
drugiego.

ewentualnego pacza moglbym spłodzić.

--
[ HomePage http://krzak.linux.net.pl ]