gtk+2-2.4 na head

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 20 Mar 2004, 16:23:54 CET

On Sat, 20 Mar 2004 16:10:40 +0100
Marcin Krzyzanowski <krzak w linux.net.pl> wrote:

> oczywiscie nie, chodzi o engines, poniewaz tak naprawde wystarczy je
> przeniesc z katalogu /usr/lib/gtk-2.0/2.2.0/engines do
> /usr/lib/gtk-2.0/2.4.0/engines, bez potrzeby rekompilacji, wiec moze
> dobrze byloby zeby albo gtk sprawdzalo w obu, albo jedno było linkiem
> do
> drugiego.

przenieść? przeniesienie np. smooth engine i tak nic nie da (unresolved
symbols). gtk ma sprawdzać w _jednym_ katalogu i nie dotyczy to
wyłącznie engines. Jedyne przeniesienie jakie w najbliższym czasie
nastąpi to DEVEL -> HEAD GNOME 2.6 i wątek ten straci miejsce bytu.

> ewentualnego pacza moglbym spłodzić.

Tak, i niech sprawdza od razu dla 2.3.{1,2,3,4,5,6}

--
Fryderyk Dziarmagowski