SPECS: pwlib.spec - fixed epoch:version issue

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 21 Mar 2004, 23:23:38 CET

On Fri, 19 Mar 2004, Jakub Bogusz wrote:
> Zaszkodziło. W R: zapisało się nierozwinięte makro. Do obejrzenia w
> logach z builderów.

Moment - wydawało mi się, że ostatni patch na epoch 0 załatwiło takie
właśnie przypadki (czyli jest zdefiniowany epoch przy braku jego podania).

Jeżeli nie to raczej to bym poprawił... czyli zdefiniował epoch: 0 - ale w
samym rpm-ie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...