SPECS: pwlib.spec - fixed epoch:version issue

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 21 Mar 2004, 23:43:52 CET

> Moment - wydawało mi się, że ostatni patch na epoch 0 załatwiło takie
> właśnie przypadki (czyli jest zdefiniowany epoch przy braku jego podania).

Mi też się tak wydawało. Wychodzi na to, że Epoch w nagłówkach rpmów
jest ustawiany, ale zmienna %{epoch} już nie.

> Jeżeli nie to raczej to bym poprawił... czyli zdefiniował epoch: 0 - ale w
> samym rpm-ie.

Krótko mówiąc, pacz jest do poprawki.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |