Nowa werjsa (0.586)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 22 Mar 2004, 12:32:34 CET

On Mon, 22 Mar 2004, havner wrote:
> Przeciez nie ma (chyba, wydaje mi sie ze je kasowalem, bo nie
> wyswietlaly sie poprawnie)

Są pl-literki.

> Pewnie ze daje. Zarowno jak uruchomisz 3 jak i 5 runlevel. W 3 dopisuje
> WM'a do .Xclients, a w 5 ustawia od razu GDM'a, ze nie trzeba wybierac.

Jakoś tego nie zauważyłem.

> Nie wiem. Watpie by to byla wina devfs'a. Jesli juz devfs utworzy dev'y
> to nie ma zadnej roznicy miedzy nim, a xwyklym dev'em. Moze kernel?

Na kernelach z AC wszystko chodzi.

> No wlasnie o tym pisalem. Zapomniales wcisnac F2 na starcie (duzy X jako
> parametr i masz gdm.)

Tu jest niekonsekwenctnie.
Wybrałem, który WM chcę uruchomić, więc chyba jest logiczne, że chcę X-y
(wybór WM-a powinien implikować X). Dodatkowo opcja noX, żeby nie
uruchamiać w specyficznych sytuacjach...

> Wiem. GNOME paskudnie parsuje menu kde. Jak nie ma KDE to menu gnome'a
> jest znosne. Nie moja wina. Krzyzak, moze zrob cos z vfolders gnome'a
> zeby robil to troche lepiej.

To była uwaga generalna, nie do LiveCD w szczególności...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...