galeon.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 22 Mar 2004, 18:43:58 CET

On Mon, Mar 22, 2004 at 11:52:01AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> E tam. lynx u mnie siedzi tylko dla bramki plusa i cvsweb. Inne rzeczy
> to elinks. Choć i te dwie zaczynam używać z elinksa...
> A elinksowi nic nie dorówna: taby z paskami postępu, bookmarki tabów,
> lua (choć mam wyłączoną), keybinding manager, options manager,
> dopełnianie formularzy, pamięta hasła, obsługuje mime i http-auth.

Tylko ma jakieś problemy z obsługą pamięci (wygląda na potężnego memory
leaka) - przy dużych dokumentach (powyżej kilkuset kB - np. buildlogi)
jeśli w czasie ściągania ruszy się klawiaturę, to zżera całą dostępną
pamięć (do kilkuset MB) i dostaje w łeb. Szukanie w tak dużym dokumencie
(w 0.9.1 przynajmniej, przedtem chyba tak nie było) kończy się SEGV
(i wieeeeelkim coredumpem).

(g)links2 za to od czasu do czasu lubi się wywalić w czasie przechodzenia
między stronami albo wstecz.

Potrzeba by im zbudowania z --debug i uruchamiania pod gdb - ale nie
bardzo mam na to czas przy grzebaniu po www.