galeon.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 22 Mar 2004, 18:43:32 CET

[elinks]
> Tylko ma jakieś problemy z obsługą pamięci (wygląda na potężnego memory
> leaka) - przy dużych dokumentach (powyżej kilkuset kB - np. buildlogi)
> jeśli w czasie ściągania ruszy się klawiaturę, to zżera całą dostępną
> pamięć (do kilkuset MB) i dostaje w łeb.

Hmmm... raz mi się zdarzyło, w tym tygodniu. Ale mam własny kompilat.

> Potrzeba by im zbudowania z --debug i uruchamiania pod gdb - ale nie
> bardzo mam na to czas przy grzebaniu po www.

Najlepiej byłoby znaleźć jakiś powtarzalny test-case. Masz taki dokument?
Ja miałem, ale tylko lynxa wykładał. elinks kiedyś kładł się na <input
type> (tak samo jak IE;>), ale już poprawili.

PS. jeśli z tym mailem poza brakiem wrotki jest coś nie tak to proszę o
kontakt, testuję squirrela:)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/