samba + jajko dystrybucyjne?

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 22 Mar 2004, 23:32:52 CET

On Mon, 22 Mar 2004, Jan Kanty Palus wrote:

> Mam dziwny problem z samba. Na kernelu z Ac nie oglasza sie ona na
> browse liscie lokalnego serwera przez co nie pojawia sie w otoczeniu
> uzytkownikow windows. Na przekompilowanym waniliowym jajku problemu
> nie ma... Probowalem juz to z kazdej strony ugryzc i nic... Cos
> przeoczylem? O czyms nie wiem? Ktos sie spotkal z czyms takim?
>
> $ rpm -qa | grep 'kernel\|samba'
> samba-common-3.0.2a-1
> kernel-headers-2.6.4-1
> samba-client-3.0.2a-1
> kernel-drm-2.6.4-1
> kernel-2.6.4-1
> [...]

Ja mialem taki problem kiedy zle ustawilem opcje configure w specu,
pozatym samba na ftp jest chyba zwalona, wlasnie upgradnalem sobie system
i jako ze uzywalem DEVEL samby a w zwiazku z openldapem zostal podbity rel
na ftpie to mi sie samba updatnela i przestala serwowac maping grup
linux <-> win. Po przebudowaniu z -r DEVEL zaczelo dzialac. Niestety nie
wnosze o merge na HEAD bo przed chwila wrzucilem 3.0.3pre1. Jesli ktos
czuje sie na silach przegladnac to co jest na DEVEL to prosze o jakas
ocene i moze 3.0.2a przenisc z DEVEL na HEAD mimo todo ktore nie jest
takie istotne juz. A jak wyjdzie 3.0.3 to na pewno bede prosil wiedzacych
o pomoc w przeniesieniu tego.

--
Pozdrawiam
Tomek.