samba + jajko dystrybucyjne?

Jan Kanty Palus atler w wp.pl
Pon, 22 Mar 2004, 22:27:44 CET

Mam dziwny problem z samba. Na kernelu z Ac nie oglasza sie ona na
browse liscie lokalnego serwera przez co nie pojawia sie w otoczeniu
uzytkownikow windows. Na przekompilowanym waniliowym jajku problemu
nie ma... Probowalem juz to z kazdej strony ugryzc i nic... Cos
przeoczylem? O czyms nie wiem? Ktos sie spotkal z czyms takim?

$ rpm -qa | grep 'kernel\|samba'
samba-common-3.0.2a-1
kernel-headers-2.6.4-1
samba-client-3.0.2a-1
kernel-drm-2.6.4-1
kernel-2.6.4-1
kernel-source-2.6.4-1
samba-3.0.2a-1
kernel-module-build-2.6.4-1

BTW: z strace'a zywcem wziete:

[smbd -D]
open("/var/log/samba/log/samba/log.smbd",
O_WRONLY|O_APPEND|O_CREAT|O_LARGEFILE, 0644) = -1 ENOENT (No such file
or directory)

[nmbd -D]
open("/var/log/samba/log/samba/log.nmbd",
O_WRONLY|O_APPEND|O_CREAT|O_LARGEFILE, 0644) = -1 ENOENT (No such file
or directory)

winno byc /var/lob/samba/log.* o ile sie nie myle