apache

Wto, 23 Mar 2004, 00:12:44 CET

Dnia Tuesday 23 of March 2004 00:00, Jan Rekorajski napisał:

> A co z /etc/rc.d/init.d/httpd stop? Bedzie wybijal wszystkie procesy?
I tak i nie. Teraz apache jest zbudowany w różnych wersjach z różnymi MPMami -
zapewne prefork (który teraz jest defaultowym, był worker) nie będzie
problemów, natomiast worker lub inne threadowe będą bruździć.

Nie testowałem jednak jak prefork się zachowuje, zobacze jak tylko apache 0.2
w test wyląduje.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux