builder z nosource

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 28 Mar 2004, 16:59:04 CEST

On Sun, Mar 28, 2004 at 16:01:51 +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> $ ./builder -g -nd -ncs -nc macromedia-flash.spec
>
> Chyba o to chodzi?

Z tą macromedią to strzeliłem, bo spec, z którym nie mogłem sobie
poradzić (a tak jak wyżej podałeś też próbowałem), na razie leży mi na
dysku, ale już nie mogę sobie przypomnieć, z czym miałem problem...

Chociaż... hmmm... brak URL i NoSource? Chyba o to chodziło - nie
sprawdza NoSource-md5 i robi cvs up, a jeśli plik pochodzi z innego
miejsca (typu 'zdobądź go sobie sam'), to trzeba czekać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/