zsh

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 29 Mar 2004, 03:15:41 CEST

On Monday 29 March 2004 02:54, Tomasz Pala wrote:

> Lubimy wycinać z kontekstu, tak? OK. Skoro sam jest emulatorem to czemu
> próbuje udawać xterma? Skoro zachowuje się inaczej niż oryginał, to
> znaczy że jest dupiatym emulatorem. Nieudolne podszywanie się świadczy

konsole moze emulować xtermn i jezeli exportuje TERM=xterm{,-color} to
zachowuje sie tak jak oryginalny xterm - pisałem to juz raz.

> właśnie o niewiedzy autorów w temacie terminali. Ile razy mam powtarzać:
> albo dostarczamy pakiet zgodny z terminfo, albo dostarczamy pakiet ŹLE

Nasz xterm zachowuje się niestandardowo i aplikacje na nim odpalane bedą na
nim działały dobrze pod warunkiem, że korzystamy z pldowego terminfo.

Ponadto nasz xterm jest niezgodny z naszym setup - oto fragment /etc/profile:

+++
        case $TERM in
        nxterm|xterm|xterm-color|rxvt)
                bind '^[[H'=beginning-of-line >/dev/null 2>&1
                bind '^[[F'=end-of-line >/dev/null 2>&1
                ;;
+++

> DZIAŁAJĄCY? Próbujesz udowodnić, że konsole działa dobrze, gdy tak nie
> jest (czego dowodzi ten wątek)? W żadnej konfiguracji nie działają pod

Ten watek dowodzi tego, że myślałes, iz konsole to program odpalany na
terminalu.

> nim kombinacje {ctrl,shift}-strzałki w mc. Zrób, żeby konsole miało
> funkcjonalność xterma, to pogadamy.

Zrobię, jeżeli podasz wiecej szczegółów

> PS. jednej rzeczy jeszcze nie rozumiem - po jaką cholerę krzyczysz o
> xterm.ad, skoro to jest konfiguracja xterma a nie konsole? xterm w ten
> sposób działa, a konsole czy to Z nim czy BEZ niego NIE działa.
To była odpowiedż na pytanie "dlaczego konsole exportuje xterm-color a
zachowuje się inaczej niz xterm"

[x] Z czym czy bez czego?

- --
Adam Gorzkiewicz