zsh

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w wrocek.org
Pon, 29 Mar 2004, 11:50:55 CEST

W liście z pon, 29-03-2004, godz. 11:39, Jacek Konieczny pisze:

> I dobrze. terminfo jest dla aplikacji korzystających z terminala, a nie
> implementujących (emulujących) terminal.
>
> Z konsole możesz się przecież logować na zdalną maszynę, gdzie może być
> Debian, FreeBSD, SCO czy cokolwiek innego i jeżeli tam jest poprawne
> termcap/terminfo dla xterm to konsole ustawiające $TERM na xterm powinno
> tam działać prawidłowo. Niezależnie od tego co ma lokalnie w terminfo.
Napisałem już, że nie o to mi chodziło. Chodzi mi o zgodność tego co
robi konsole z terminfo czyli z oczekiwaniami aplikacji chodzących na
PLD. Bo w tej chwili to są dwie różne rzeczy. PLD zmieniło terminfo więc
powinno zaktualizować też i emulatory.
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w wrocek.org>
MSR crew