zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 12:17:05 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 11:39:04 +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Z konsole możesz się przecież logować na zdalną maszynę, gdzie może być
> Debian, FreeBSD, SCO czy cokolwiek innego i jeżeli tam jest poprawne
> termcap/terminfo dla xterm to konsole ustawiające $TERM na xterm powinno
> tam działać prawidłowo. Niezależnie od tego co ma lokalnie w terminfo.

Nie - jeżeli tam będzie poprawne terminfo dla xterm to konsole nie
będzie chodziło dobrze, gdyż xterm w ogóle nie ma khome ani kend (które
konsole radośnie wysyła).
Na FreeBSD chodzi xterm sprzed mojej zmiany i konsole, ale już xterm z
moją zmianą, dopasowującą do xterm 4.x (pod konsole), nie.
Żeby zrobić dobrze musiałbyś naprawić pół świata:(

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/