SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only chro...

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 29 Mar 2004, 11:51:03 CEST

Arkadiusz Miskiewicz (arekm w pld-linux.org) wrote:

> Od tego admin ma oczy i ręce, żeby skonfigurować. glftpd się nie nadaje do
> serwowania jako normalny ftpd, za to wiele warezów go używa.
>
> W ogóle te szcztuczne konflikty są u nas w PLD bez sensu :/ Może ja chce mieć
> 10 ftpdów/httpd/pop3d/smtpd i sobie pokonfiguruje je na różnych portach, na
> różnych IPkach, w chrootach itp?

dobrze mówi.

Zostaje jeszcze problem użytkowników - moze jednak nie powinnismy tego
unifikować na siłę i prościej by było jakby każdy miał swojego. Wtedy
oddaba problem przy usunięciu pakiety i skasowaniu usera.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]