SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only chro...

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w wrocek.org
Pon, 29 Mar 2004, 12:11:03 CEST

W liście z pon, 29-03-2004, godz. 11:51, Arkadiusz Patyk pisze:

> dobrze mówi.
>
> Zostaje jeszcze problem użytkowników - moze jednak nie powinnismy tego
> unifikować na siłę i prościej by było jakby każdy miał swojego. Wtedy
> oddaba problem przy usunięciu pakiety i skasowaniu usera.

Dlatego jest pomysł dodania pakietu user-httpd (ftpd, smtpd, popd),
którego wymagałyby pozostałe pakiety udostępniające usługę httpd (...).
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w wrocek.org>
MSR crew