SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only chro...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 29 Mar 2004, 12:13:45 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 12:11:03PM +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Dlatego jest pomysł dodania pakietu user-httpd (ftpd, smtpd, popd),
> którego wymagałyby pozostałe pakiety udostępniające usługę httpd (...).

"dlatego"? Powyżej jest mowa o rozdzieleniu użytkowników dla
poszczególnych serwerów tej samej usługi.
Jeśli któreś serwery mają być instalowalne jednocześnie, to powinny
działać (albo przynajmniej móc działać) na innych uidach.
(przy czym "standardowy" serwer http musi mieć działać z ustalonym
uidem ze względu na uprawnienia w pakietach wymagających zapisu dla
httpd lub odczytu dla httpd, ale nie dla każdego...)