zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 12:09:12 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 11:22:20 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Tutaj chyba chodzi o co innego - terminal ma dwa tryby pracy, "normalny"
> i "aplikacyjny".
> Jeśli w terminfo jest zdefiniowana sekwencja dla włączenia trybu
> aplikacyjnego (już nie pamiętam jak ona się nazywa), aplikacje tego
> używają.

Pytanie, czy konsole ma wpisane te sekwencje? Bo gnome-terminal na pewno
ma tryb aplikacyjny i go obsługuje.
A nawet jeśli ma - to trzeba będzie go ręcznie włączać, żeby _shellowi_
zgadzał się wynik bindkey `tput ...`.

> A z \EOH i \EOF (vim używa application mode)?

vim chodzi, ale teraz zsh nie działa, bo `tput khome` zwraca mu \E[H. I
co, mam zsh ręcznie przestawić w aplikacyjny?
Jestem za cofnięciem swojej zmiany: konsole działało będzie, ale padnie
sf, freebsd i vim albo shelle.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/