SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only

Pon, 29 Mar 2004, 12:24:59 CEST

Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Dlatego jest pomys艂 dodania pakietu user-httpd (ftpd, smtpd, popd),
> kt贸rego wymaga艂yby pozosta艂e pakiety udost臋pniaj膮ce us艂ug臋 httpd (...).

Byl taki pomysl. Nie pamietam, z jakiego powody nie uzyskal akceptacji.
Alternatywa jest tona triggerow.

Ale fakt, ze przed wypuszczeniem Ac trzeba to jakos rozwiazac.

  phone (48)(58) 347 14 61

Wi阠ej informacji o li禼ie dyskusyjnej pld-devel-pl