SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 29 Mar 2004, 12:37:07 CEST

Andrzej Krzysztofowicz (ankry w green.mif.pg.gda.pl) wrote:

> Byl taki pomysl. Nie pamietam, z jakiego powody nie uzyskal akceptacji.

ZCP to niepodobo³o siê jak usuwaæ niepotrzebnych ju¿ userów. Ale to IMHO
nie problem - rpm -qa | grep user- | xargs rpm -e
czy jako¶ tak ;)

By³ pomys³ by dobudowac jakie¶ oskryptowanie i trzymac osobn± baze
userów, ale to mi siê nie podoba - najprosciej wyko¿ystaæ to co daje sam
rpm.

> Alternatywa jest tona triggerow.

Strach siê baæ tylu triggerow - ciê¿ko bêdzie nad tym zapanowaæ.
> Ale fakt, ze przed wypuszczeniem Ac trzeba to jakos rozwiazac.

Dok³adnie.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl