SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only chro...

Pon, 29 Mar 2004, 12:53:32 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:
> [...]

To dac mozliwosc instalowania pakietu *bez* domyslnej konfigfuracji,
niekonfliktujacego z innymi.

> dobrze mówi.
>
> Zostaje jeszcze problem użytkowników - moze jednak nie powinnismy tego
> unifikować na siłę i prościej by było jakby każdy miał swojego. Wtedy
> oddaba problem przy usunięciu pakiety i skasowaniu usera.

Zostaje jeszcze problem konfliktow na plikach...
Np. man5/ftpusers w roznych *ftp*

Duzo jest do zrobienia, zeby to dzialalo.

  phone (48)(58) 347 14 61