Dwa nowe spece.

Przemysław Białek lobo w chello.pl
Pon, 29 Mar 2004, 23:50:38 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 10:21:39PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Braki:
> - md5,
Wydawało mi się, że kiedyś na liście ktoś powiedział, że md5 należy
dodać jak coś idzie na buildery czy coś takiego, więc ponieważ nie byłem
pewien to pousuwałem.
> - niepotrzebne _prefix,
To zostało jeszcze z zamierzchłych czasów miałem tam prefix /usr/X11R6,
i tak bezmyślnie usunąłem tylko X11R6 :).
> - summary jakies ascetyczne (no i pl nie ma ;).
Nie miałem pomysłu jak to sensownie po polsku nazwać, a przeglądarka
akurat mi nie przyszła do głowy :)
> Ale ogolnie - gratuluje :)
Dziekuję, mam nadzieję, że również w przyszłości uda mi się zrobić coś
sensownego dla PLD.

--
Pozdrawiam
Przemek Białek