Dwa nowe spece.

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 29 Mar 2004, 22:56:36 CEST

Przemysław Białek wrote:

> Wydawało mi się, że kiedyś na liście ktoś powiedział, że md5 należy
> dodać jak coś idzie na buildery czy coś takiego, więc ponieważ nie byłem
> pewien to pousuwałem.

Chodzilo o tagi z nazwa i wersja, nie o md5. md5 jak najbardziej mozna i
trzeba dodawac.

> Dziekuję, mam nadzieję, że również w przyszłości uda mi się zrobić coś
> sensownego dla PLD.

Tez mam taka nadzieje. Viva PLD! :)

PS. Nie martw sie, podchwycisz. Tez tu jestem od niedawna i popelniam
coraz mniej bledow (choc czytanie pld-devel zajmuje mi troszku czasu ;).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa