Dwa nowe spece.

Przemysław Białek lobo w chello.pl
Wto, 30 Mar 2004, 00:21:51 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 10:56:36PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Chodzilo o tagi z nazwa i wersja, nie o md5. md5 jak najbardziej mozna i
> trzeba dodawac.
Dobrze wiedzieć, przy okazji mam pytanie jaką metodę stosować dla paczki
którą sam tworzę na podstawie danych sciągniętych z cvs jakiegoś projektu
(sam tworzę plik .tar.gz). Akurat pracuję nad RivaTV, w zasadzie
skończyłem speca, ale nie wiem czy jest sens wysyłać wersję z cvs i czy
dodawać w niej md5. W razie czego mogę to przerobić do ostatnio wydanej
pełnej wersji.

> PS. Nie martw sie, podchwycisz. Tez tu jestem od niedawna i popelniam
> coraz mniej bledow (choc czytanie pld-devel zajmuje mi troszku czasu ;).
Do niedawna byłem w zasadzie tylko biernym użytkownikiem PLD, pld-devel
czytałem co prawda regularnie, ale nie bawiłem się w jakieś
dopieszczanie specy dla siebie. W każdym razie skoro już się przełamałem,
to w miarę możliwości będę podsyłał kolejne rzeczy. ;)

--
Pozdrawiam
Przemek Białek