[OT] Re: Dwa nowe spece.

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 30 Mar 2004, 10:21:58 CEST

Dnia Tue, 30 Mar 2004 10:12:14 +0200
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> nabazgrał:

> chyba koledze (l.p) ;P

Już jest 2 - nie czytałeś wątku o liveCD? Hehe, chyba że stosowałeś moją
zasadę czytania pld-devil to mogłeś nie zauważyć. Właśnie - trzeba dodać
tam odpowiednie rand() coby czasem też inne posty czytać. A i ja na
zagranicznych # tyle już o PLD truję, że powoli zaczynają być
zainteresowani :>

--
DeeJay1