[OT] Re: Dwa nowe spece.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 30 Mar 2004, 19:11:44 CEST

On Tue, Mar 30, 2004 at 10:21:58AM +0200, Łukasz [DeeJay1] Jernaś wrote:
> Już jest 2 - nie czytałeś wątku o liveCD? Hehe, chyba że stosowałeś moją
> zasadę czytania pld-devil to mogłeś nie zauważyć. Właśnie - trzeba dodać
> tam odpowiednie rand() coby czasem też inne posty czytać. A i ja na
> zagranicznych # tyle już o PLD truję, że powoli zaczynają być
> zainteresowani :>

Dlatego może przydałyby się anglojęzyczne wersje stron? RescueCD jest po
angielsku, LiveCD niedługo się takiej wersji dorobi, a co z
www.pld-linux.org? Zakładając, że mielibyśmy przetłumaczone teksty, jak
wygląda kwestia ich wrzucenia na stronę? Czy Zope/Plone (jak zwał tak
zwał) ma wsparcie dla i18n ? Sergiusz?