Błąd kompilacji OO1.1.1

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 31 Mar 2004, 18:48:34 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> uhm, budujesz z --with i18n. Ja obecnie jestem na etapie zrobienia budującego
> się OOo z defaultowymi bcondami tym niemniej poprawiłem ten konkretny błąd
> (łatka była obsolete).

OK wywaliłem --with i18

Patch #603 (openoffice-stlport.patch):
+ patch -p1 -s
+ < /home/users/zawada/rpm/SOURCES/openoffice-stlport.patch
Reversed (or previously applied) patch detected!  Assume -R? [n]

Jak to poprawisz to mogę dalej testować.

ps. Co do maszynki to może na dniach będę miał neo, a przyniej coś jak
p4 z HT, może...

--
Andrzej Zawadzki