Błąd kompilacji OO1.1.1

Śro, 31 Mar 2004, 15:25:38 CEST

Dnia Wednesday 31 of March 2004 12:37, Andrzej Zawadzki napisał:
> /home/users/zawada/rpm/BUILD/oo_1.1.1_src/tools/source/rc/resmgr.cxx:762:
> error: `pPrefixName' undeclared (first use this function)

uhm, budujesz z --with i18n. Ja obecnie jestem na etapie zrobienia budującego
się OOo z defaultowymi bcondami tym niemniej poprawiłem ten konkretny błąd
(łatka była obsolete).

ps. jeśli ktoś ma możliwośc udostępnienia do budowania/poprawiania OOo jakiejś
szybkiej maszynki (nieobciążonej) z Ac to proszę info na priva.
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux