Błąd kompilacji OO1.1.1

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 31 Mar 2004, 20:03:19 CEST

Dnia śro 31. marca 2004 12:57, Marcin Doliński napisał:

> Bo 'ktoś' miał dostarczyć dysk do buildera athlonowego i jeszcze tego
> nie zrobił. Nie ma miejsca, nie ma OOo.

http://ftp.pld-linux.org/people/jack/OO-Ac-athlon/ - tam jest
openoffice-1.1.0-0.6.6.athlon.rpm z całą resztą. Nowy OO też się
zbudował, jutro spróbuję z --with i18n (czy jak to się tam zwie) i jak
będzie zapotrzebowanie, to tam wystawię (o ile mnie admini nie pogonią).

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/