python-devel-tools

Jacek Konieczny jajcus w pld-linux.org
Nie, 2 Maj 2004, 11:55:08 CEST

On Sun, May 02, 2004 at 11:47:45AM +0200, wrobell wrote:

> nieprawda, prosze sprawdz (np.: timeit.py, profile.py, pdb.py to sa
> i moduly i skrypty)

To zrobić obok "timeit.py" "timeit", do którego będzie link
%{_bidir}/timeit.py. Samo "timeit" zawierało by "import timeit"
i kopię tego co jest w "if __init__ == __main:"

> ale exec bedzie w %py_sitedir lub %py_sitescriptdir - FHS czasami tego
> nie zabrania?

Nic takiego nie widzę. Zresztą jakby zabraniał, to gdzie miałyby leżeć
wszystkie pliki wykonywalne, które nie służą do bezpośredniego
uruchomienia, więc nie powinny leżeć w $PATH?

Pozdrowienia,
        Jacek