python-devel-tools

wrobell wrobell w pld-linux.org
Sob, 1 Maj 2004, 16:47:48 CEST

On Sat, May 01, 2004 at 04:22:13PM +0200, Jakub Piotr C?apa wrote:

> Póki to jest standardowe zachowanie we wszystkich innych systemach to
> raczej nie możemy nic zrobić. Wyślij maila na python-dev i zmien
> standard. Na razie możemy naprawić to jakoś inaczej. Może w site wrzucić
> coś co wywali "", jeśli skrypt leży w którymś z systemowych katalogów na
> binarki?
to, że ktoś nam robi problemy (nawet jesli nazwiesz to standardem), nie
znaczy, ze mamy sie tego kurczowo trzymac

> Dodawanie .py to całkiem windowsowy sposób na rozróżnienie plików. w
> Linuksie tego IMHO nie potrzebujemy i lepiej w nazwach programów pomijać
> .py.
chciales powiedziec ,,pomijac .py .pyc .pyo .so i zapewne niedlugo .zip
oraz cokolwiek tworcy pythona uznaja za stosowne'' <- nie wydaje Ci
sie to chore?

i jeszcze raz:
> Dodawanie .py to całkiem windowsowy sposób na rozróżnienie plików. w
> Linuksie tego IMHO nie potrzebujemy i lepiej w nazwach programów pomijać
> .py.
no wlasnie. wobec tego python nie powinien importowac na podstawie
rozszerzenia .py (czym teraz nas uszczesliwia) :-P

    wrobell <wrobell w pld-linux.org>