python-devel-tools

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 2 Maj 2004, 11:38:31 CEST

On Sun, May 02, 2004 at 11:32:21AM +0200, wrobell wrote:
> tak, czytałem i specjalnie dla Ciebie powtórze moje pytania:
> 1. jak to zrealizować przy obecnych założeniach dotyczących dostarczania
>    kompilowanych wersji modułów w pld?

Skrypt wykonywalny nie jest modułem - nie będzie skompilowany, nie musi
mieć (w katalogu w którym rzeczywiście leży) rozszerzenia ".py"

> 2. czy jest to zgodne z FHS? (skrypt wykonywalny bedzie w %py_sitedir,
>    a nie w %_bindir)

Muszę zajrzeć do FHS...

W FHS 2.3 nie widzę nic co zabraniałoby symlinków w %_bindir. O
wszystkim co tam jest pisze zresztą "executable or symlink", więc nie
widzę problemu.

> nie zły skrypt, tylko skrypt o takiej nazwie jak jeden z modułów
> w %py_sitedir, np.: getpass.py (w jednym z moich postow masz przyklad).
> inaczej mowiac skrypt bedzie poprawny i jedyna wina uzytkownika bedzie
> to, ze skrypt nazywa sie tak jak jeden z modulow pythona, co jest
> chore.

Ale ktoś kto robi/instaluje skrypty w Pythonie powinien brać pod uwagę
standardowe zachowania Pythona.

Pozdrowienia,
        Jacek