SPECS: gnome-session.spec - remove R: gnome-wm

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Pon, 3 Maj 2004, 09:41:50 CEST

On Sun, 2 May 2004 15:17:57 +0200
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wyprodukował:

> (cc do autora zmiany)
>
> Pytanie pozostaje nadal bez odpowiedzi.. Wprowadzenie Provides gnome-wm
> (dla metacity, openboxa i sawfisha) i Requires gnome-wm (dla
> gnome-session) poprzedziłem dyskusją na liście. Nie widzę ani jednego
> powodu, żeby ten przydatny R likwidować.
> W dalszym ciągu oczekuję wyjaśnienia.

gnome-session.spec samo w sobie to posiada.. więc po co ten wpis ?

$ rpm -ql gnome-session | grep gnome-wm
/usr/bin/gnome-wm
/usr/share/man/man1/gnome-wm.1.gz

Nie ma przecież paczki gnome-wm, więc myślałem że jest zbędny ten wpis.

w pozostałych specach to też na mój gust powinno sie zmienić, bo tylko
zamieszanie robi.

PS. mogę się mylić ;) Wcześniej nie chciały dochodzić posty - moja wina
(pomyliłem Pan z Sylpheedem)

Pozdrawiam PawciooS