SPECS: gnome-session.spec - remove R: gnome-wm

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 3 Maj 2004, 18:45:19 CEST

On Mon, 3 May 2004 09:41:50 +0200
Paweł S <pawcio-s w go2.pl> wrote:

[...]
> gnome-session.spec samo w sobie to posiada.. więc po co ten wpis ?
>
> $ rpm -ql gnome-session | grep gnome-wm
> /usr/bin/gnome-wm
> /usr/share/man/man1/gnome-wm.1.gz
>
> Nie ma przecież paczki gnome-wm, więc myślałem że jest zbędny ten
> wpis.

To nie powód rzeby wyrzucać. Jeśli nazwy są w konflikcie to można
zmienić. Są provides w metacity, openbox, sawfish. Poza tym takie rzeczy
powinno się przed dokonaniem zmiany przedyskutować, ablo chociaż podac
powód w commicie.

> w pozostałych specach to też na mój gust powinno sie zmienić, bo tylko
> zamieszanie robi.

Na mój gust jest przydatne, bo instalujący może wybierać pomiędzy
kompatybilnymi wmami, a nie głowić sie który będzie działał czy nie.

--
Fryderyk Dziarmagowski