SPECS (AC-branch): qt.spec - qt branched for ac,for now qt 3.3.2 w...

Pon, 3 Maj 2004, 19:21:55 CEST

Dnia pon 3. maja 2004 19:16, Piotr Szymański napisał:
> Hi,
>
> Arkadiusz Miskiewicz (Monday 03 May 2004 19:10):
>
> bo zostalo opublikowane po kde 3.2.2 i moga pojawic sie bledy.
> Tak juz raz bylo z qt 3.3 ktore rozwalalo pare pluginow do noatuna.
Więc jeśli się jakiś błąd pojawi i będziesz miał potwierdzoną informację, że
to kwestia niekompatybilności z qt 3.2.2 to wtedy się zgłoś.

My się w PLD nie bawimy w blokowanie nowych wersji z powodu nieistniejących
błędów.

Póki co masz mój raport o tym, że wszystko jest w porządku u mnie.
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux