SPECS (AC-branch): qt.spec - qt branched for ac,for now qt 3.3.2 w...

Piotr Szymański djurban w it-zone.org
Pon, 3 Maj 2004, 20:00:13 CEST

Hi,
Arkadiusz Miskiewicz (Monday 03 May 2004 19:21):
> Więc jeśli się jakiś błąd pojawi i będziesz miał potwierdzoną informację,
> że to kwestia niekompatybilności z qt 3.2.2 to wtedy się zgłoś.
Jesli mam odowiadac za kde w ac to nie puszcze tam 3.3.2 wczesniej niz za 2
tygodnie albo miesiac bo mniej wiecej w tym czasie okaze sie czy wszystko
dziala ok.

> My się w PLD nie bawimy w blokowanie nowych wersji z powodu nieistniejących
> błędów.
Jesli RM zdecyduje ze ma pojsc qt mimo mozliwosci wystapienia potencjalnych
bledow to pojdzie.

> Póki co masz mój raport o tym, że wszystko jest w porządku u mnie.
Ilu aplikacji qt/kde uzywasz z tych ktore sa w cvs naszym?
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org