Fwd: porzadki na ftp

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 4 Maj 2004, 10:13:04 CEST

W liście z wto, 04-05-2004, godz. 09:58 +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa
napisał:
> to TY twierdzisz ze sie nie nadaje ...
> zwykle okazuje sie ze to ktos cos spapral [ jak np djurban - bodajze
> narzekal ze mu nvidia nie dziala, a mial inaczej budowane moduly a inaczej
> reszte systemu]
> Ja na 2.6.6 juz teraz nie narzekam.
> Na moim sprzecie dziala ladnie, nie zanotowalem zadnych problemow
> jedyne co jest to _teraz_ problemy z kbuild-out-of-tree
> czyli budowaniem okolokernelowym.
> ale mam zamiar dzis to poprawic ...
2.6.5 działa prawidłowo. Niestety dalej nie działa mój firegl, ale to
można olać bo z Xami 4.4 jego driver nie chodzi ;-) Poza tym wszystko
ładnie. Jeszcze pytanie - co ptsami ? Muszę się przyznać, że po roku
zupgradowałem produkcyjny serwer z 2.4.20 do 2.6.4-1 (cieciwy) z grsecem
nałożonym przezemnie. Działa prześlicznie, nie widzę sensu drążenia w
2.4. A jeżeli gotarowi brakuje iptables24, niech osoba posiadająca prawa
puszczania go poprostu pośle na buildery. Przypominam też, że dalej rel
kernela jest ułamkowy - a to nie kwalifikuje go do wrzucenia do
dystrybucji.

Pozdrawiam.

--
Marcin Doliński