Fwd: porzadki na ftp

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 4 Maj 2004, 10:27:44 CEST

On Tue, May 04, 2004 at 09:58:37 +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> to TY twierdzisz ze sie nie nadaje ...
> zwykle okazuje sie ze to ktos cos spapral [ jak np djurban - bodajze
> narzekal ze mu nvidia nie dziala, a mial inaczej budowane moduly a inaczej
> reszte systemu]
> Ja na 2.6.6 juz teraz nie narzekam.

Umówmy się tak: zainstaluję kernela 2.6 z Ac (i reszta systemu też
będzie 'czysta' - żadnych ready, test, nest czy kompilatów), żeby nic
nie 'spaprać', a jak coś padnie, to TY pojedziesz naprawisz, ok? Nie
masz daleko - jedna sieć w Krakowie, druga w Bochni, więc masz
kilkukrotnie bliżej, niż ja (po drodze są jeszcze Niepołomice, ale tam
na 2.6 RAM-u mało). Jakbyś chciał pojechać w góry, to miałbyś szansę
odwiedzić Nowy Sącz, a maszyny u mnie w Sosnowcu to już powiedzmy sam
obskoczę.

> Na moim sprzecie dziala ladnie, nie zanotowalem zadnych problemow

Mogę odbić piłeczkę i powiedzieć, że to TY twierdzisz, że działa ładnie,
ale nie na licytowaniu się mi zależy, tylko na działaniu. 2.4.26-0.7
instaluję na własną odpowiedzialność, bo CZYTAM TUTAJ, że 2.6 się nie
nadaje - i bez jakiegoś zabezpieczenia nie będę nim ryzykował, gdyż
ewentualny pad oznaczałby dla mnie realne KOSZTY - poręczysz?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/