python-devel-tools

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 4 Maj 2004, 18:10:43 CEST

Jakub Bogusz wrote:
> A może zamiast skryptów użyć symlinków - co załatwiłoby parę problemów
> z tymi konkretnymi nazwami?

To wymaga wrzucenia kodu zródłowego albo dodania jakoś (do kernela?)
obsługi skompilowanych modułów jako executables.

> (swoją drogą, gdzieś - chyba w Debianie - widziałem zalecenie nie
> używania .py, .pl, .sh itp. rozszerzeń dla skryptów dostępnych w $PATH;
> zresztą użytkownik nie musi interesować się, w jakim języku jest dany
> skrypt)

Osobiście uważam, że dodawanie takich rozszerzeń jest głupią naszłościa
z Windowsów. Skoro nie są one do niczego potrzebne (mamy #!) to co po?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa