SPECS: kdebase.spec - rel.2forac

Piotr Szymański djurban w it-zone.org
Śro, 5 Maj 2004, 15:28:20 CEST

Hi,
Andrzej Krzysztofowicz (Wednesday 05 May 2004 15:19):
> Jedno pytanko: kiedys bylo tak, ze w innych jezykach brakujace pliki bylu
> podlinkowywane do en/. Czy ktos nie zostanie ze slepymi linkami lub mu cos
> nie przestanie dzialac jesli nie zainstaluje sobie jezyka "en" ?
Jest fallback, ale linkami jest falback tylko dla common w en ktore w kdelibs
jest inkludowane bez jezyka chyba (wlasnciwie zrylem bo to zmienilem ale
poprawie i psuzcze ponownie na builder). Szkoda ze nie ma avernego zeby
skillowac kdebase -2 i -3.

> Nie jest to juz "fallback" dla brakujacych plikow jezykowych, jak kiedys ?
> Bo wtedy chyba powinno byc bez %lang...
Jak ktoś nie chce mieć języka angielskiego (bo np. nie umie) to na co mu
fallback? Fallback jest wszedzie, na kazdej aplikacji, a to nie znaczy ze
zaczniemy dokumentacje angielska pakowac bez langow?
W sumie to nie wiem, bo z tego co wczesniej widzialem to kde-i18n w ymagalo na
pewno tych common w kdelibs.
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org