SPECS: kdebase.spec - rel.2forac

Śro, 5 Maj 2004, 16:00:18 CEST

Piotr =?iso-8859-2?q?Szyma=F1ski?= wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz (Wednesday 05 May 2004 15:19):
> Jest fallback, ale linkami jest falback tylko dla common w en ktore w kdelibs
> jest inkludowane bez jezyka chyba (wlasnciwie zrylem bo to zmienilem ale
> poprawie i psuzcze ponownie na builder). Szkoda ze nie ma avernego zeby
> skillowac kdebase -2 i -3.

> Jak ktoś nie chce mieć języka angielskiego (bo np. nie umie) to na co mu
> fallback? Fallback jest wszedzie, na kazdej aplikacji, a to nie znaczy ze
> zaczniemy dokumentacje angielska pakowac bez langow?
> [...]

Jesli dziala jako fallback, to IMO powinno zostac.
Taka zasada w uniksie, ze jest fallback do domyslnego jezyka.
Skad wiesz, ze nie umie ? Moze po prostu ma jakies problemy z usyawieniem
jezyka ?

"en" od "domyslego" powinno sie roznic w zasadzie tylko w kierunku
zwiekszenia poprawnosci jezykowej.
I jesli "en" jest brana przy ustawieniu jezykq na "C", to powinno zostac...

  phone (48)(58) 347 14 61