vfolders a docklety

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 6 Maj 2004, 23:43:36 CEST

Przypomniało mi się przy okazji wmMoonClock.spec, który w obecnym stanie
nie nadaje się do puszczenia na buildery po poprawieniu budowania na
amd64

On Wed, Apr 14, 2004 at 03:51:16PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Tak.

> Oddające to, czym są;) I tak będzie X-kategoria, a OnlyShowIn nie ma
> zarejestrowanej nazwy dla takich rzeczy.

To co tam wpisywać?
X-Docklet; oprócz innych rzeczy?
Skoro OnlyShowIn nie ma nazwy, to jak tego użyć?

> Tak.

No to może być %{_desktopdir}/docklets - tylko to by trzeba dodać do
jakiegoś pakietu - {XFree86,X11}-libs czy co?