vfolders a docklety

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 7 Maj 2004, 00:08:08 CEST

Dnia czwartek 06 maj 2004 23:43, Jakub Bogusz napisał:
> Przypomniało mi się przy okazji wmMoonClock.spec, który w obecnym stanie
> nie nadaje się do puszczenia na buildery po poprawieniu budowania na
> amd64

> To co tam wpisywać?
> X-Docklet; oprócz innych rzeczy?
> Skoro OnlyShowIn nie ma nazwy, to jak tego użyć?

A ja takie pytanie mam - czemu te pliki desktop mają słuzyć? W menu kde, czy
gnome one raczej pożądane nie są (fixme). Rozumiem, że są przydatne w menu
takiego wmmakera a pliki desktop mają posłuzyć jako baza do wygenerowania
manu przez vfmg? Jezeli to o to chodzi to należy dac im rzeczywiscie coś koło
X-Docklet i OnlyShowIn=old no i w applications.menu odpowiednie entry
trzebaby stworzyć.

> No to może być %{_desktopdir}/docklets - tylko to by trzeba dodać do
> jakiegoś pakietu - {XFree86,X11}-libs czy co?

No własnie - z tym jest problem - tak samo jak
z /usr/share/{icons,pixmaps,themes} i /etc/xdg. Mam wątpliwości, czy
włascicielem tych katalogow powinien byc pakiet {XFree86,X11}-libs.

--
Adam Gorzkiewicz