mono hacker help needed! (kompilacja muine 0.6.0)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 8 Maj 2004, 18:28:28 CEST

On Sat, 8 May 2004 17:47:29 +0200
Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:

> U mnie się buduje, ale tylko jeśli mono było z --with nptl.

u mnie jakbym nie kombinował to się budować nie chce.
strace z mcs do obejrzenia http://freetz.gmxhome.de/mcs.strace

są w nim ładne kwiatki ;) dla przykładu

--- SIGPWR (Power failure) @ 0 (0) ---
futex(0x401ae6a0, FUTEX_WAKE, 1)        = 0
rt_sigsuspend(~[INT QUIT ABRT TERM XCPU RTMIN] <unfinished ...>
--- SIGXCPU (CPU time limit exceeded) @ 0 (0) ---

mono-0.91-0.3 z --with nptl
glibc z HEAD
gcc-3.3.3