mono hacker help needed! (kompilacja muine 0.6.0)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 8 Maj 2004, 18:57:08 CEST

On Sat, May 08, 2004 at 06:28:28PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> u mnie jakbym nie kombinował to się budować nie chce.
> strace z mcs do obejrzenia http://freetz.gmxhome.de/mcs.strace
>
> są w nim ładne kwiatki ;) dla przykładu
>
> --- SIGPWR (Power failure) @ 0 (0) ---
> futex(0x401ae6a0, FUTEX_WAKE, 1)        = 0
> rt_sigsuspend(~[INT QUIT ABRT TERM XCPU RTMIN] <unfinished ...>
> --- SIGXCPU (CPU time limit exceeded) @ 0 (0) ---

To całkiem normalne objawy działania wątkow AFAIK.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?