mono hacker help needed! (kompilacja muine 0.6.0)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 8 Maj 2004, 19:08:29 CEST

On Sat, 8 May 2004 18:57:08 +0200
Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:

[...]
> To całkiem normalne objawy działania wątkow AFAIK.

masz może jakiś pomysł jak w najlepszy sposób wyśledzić problem? można
to jakoś zdebugować, zdiagnozować? jakieś opcje dla mcs?

--
Fryderyk Dziarmagowski