SPECS (DEVEL): psi.spec - no designer exists

Nie, 9 Maj 2004, 21:14:23 CEST

Dnia nie 9. maja 2004 21:03, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> [jpc w loc ~/rpm/SPECS] rpm -qf /usr/share/psi/designer/libpsiwidgets.so
>   psi-0.9.2-0.20040507.1
>
> A co z tym zrobic? Przenieść to gdzieś indziej? Ja się na Qt nie znam -
> skopiowałem to ze speca do wersji 0.9.0, ale gdzieś ten plik raczej musi
> iść.
U mnie w ogóle ten plik się nie wygenerował - pewnie jakiegoś podpakietu z qt
nie mam. Do czego to tak w ogóle potrzebne? Nie jakiś badziew dla
qtdesignera?

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux