SPECS (DEVEL): psi.spec - no designer exists

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 9 Maj 2004, 22:00:35 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> U mnie w ogóle ten plik się nie wygenerował - pewnie jakiegoś podpakietu z qt
> nie mam. Do czego to tak w ogóle potrzebne? Nie jakiś badziew dla
> qtdesignera?

Możliwe.

[root w loc root]# rpm -qa |grep qt-
qt-3.3.2-2
qt-plugin-ssl-2.0-3
qt-st-3.3.2-2
qt-style-Bluecurve-0.89-2
arts-qt-1.2.1-1
qt-plugin-qca-tls-1.1-0.20040427.1
qt-devel-3.3.2-2

I u mnie się buduje. Czego Ty nie masz, to się ew. doda do BR?

To jest bardziew dla qtdesignera (potrzebny zdaje się po to, żeby
edytować pliki .ui których uzywa Psi - zawiera dodatkowe kontrolki).
Zostawić, wywalić, dorobić -devel? (nie wiem jaka jest tego użyteczność
w binarce - czyżby żadna?)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa