SPECS (DEVEL): psi.spec - no designer exists

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 9 Maj 2004, 22:12:53 CEST

Dnia niedziela 09 maj 2004 21:56, Jakub Piotr Cłapa napisał:
(...)
> Powiedz gdzie to wrzucić, to poprawie. Nie mam pojęcia, gdzie jeszcze
> moze tego szukać Qt Designer. (tutaj w ogóle szuka? kto się zna na Qt?)

Imo to powinno trafić do /usr/lib/qt/plugins-mt/designer (powinno się to dac
gdzieś w configure przekazać). Poza tym jezeli Arkowi się nie zbudował to
podejrzewam, że brakuje BR coś koło qt-designer-libs.
Właśnie sobie buduję z ciekawości to psi - popatrzę w to.
--
Adam Gorzkiewicz