SPECS (DEVEL): psi.spec - no designer exists

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 9 Maj 2004, 23:10:45 CEST

Adam Gorzkiewicz wrote:
> Dnia niedziela 09 maj 2004 21:56, Jakub Piotr Cłapa napisał:
> (...)

> Imo to powinno trafić do /usr/lib/qt/plugins-mt/designer (powinno się to dac
> gdzieś w configure przekazać).

A czyje to jest? (u mnie nie ma takiego katalogu, rsearch chyba tez go
nie widzi) Jest w ogóle sens ten plik dystrybuować?

> Poza tym jezeli Arkowi się nie zbudował to
> podejrzewam, że brakuje BR coś koło qt-designer-libs.
> Właśnie sobie buduję z ciekawości to psi - popatrzę w to.

Nie mam tego i mi się buduje (liste tego co mam ^qt podałem).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa